27 Ağustos 2012 Pazartesi

Aptallık

  Aptallığın bi ölçütü var mıdır ?
  Aptal olduğumu düşünüyorum,tam bir aptal.. Her şeye mal mal atlayıp hemen inanan,her söylenen doğru sanan bir aptal. Az mı aptalım çok mu? Bunu sormak da ne aptalca dimi?
  Biri A dediğinde hemen inanmamak lazım,belki adam A derken aslında içinde Z diyo da sen göremiyosun dimi? Bir düşün dimi,bir kafa yor. Biraz şu saksını çalıştır da kafa yor..
  Her şey cidden çok salak. Çok boş.. Herşey. Bir ara facede herkesin sayfasında bokum gibi olmuş işte zaman tüneli yazardı,fark etmeden geçenler filan yapmıştı. Şu an herşey bokum gibi.. En inandığım,en güvendiğim şey de bokum gibi.
  Eskiden çook küçükken günlüğüm vardı kilitli militli.. Hoş kilidi de diğer çekmecede dururdu,o zaman da aptalmışım işte.. O zamanalr sevgili günlük diye başlar kime kızdıysam kime küstüysem yazarda yazardım. Sonunda rahatlamış bir halde kapatırdım kapağını. Eh şimdi rahatlayamıyorum. Öyle içimde kalıyo,atıyorum içime atıyorum içime.. Hep atıyorum içime ben. Hep aptala yatıyorum aslında. Hep aptalım aslında hep..
  Aptal ve kırgınım..
  Aptal ve kızgın..  ve üzgün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder