23 Ocak 2013 Çarşamba

İstediğim..

   Olgunlaştığımı hissediyorum ben.. İnsanları tanıyabiliyorum artık,amaçlarının ne olduğunu hissedebiliyorum.. Değişmem gereken daha çok konu var. Güçlenmem gerek,kararlı olmayı öğrenmem gerek,azimli olmam gerek,başarabilmek için istekli olmam gerek ama en azından bazı konularda değiştiğimi,olgunlaştığımı hissetmek huzur verici.. İstediğim pek çok şey var. Bu aptal durumdan kurtulmak istiyorum artık,beni boğan daraltan bu durumdan.. Hep aynı durumu konuşup durmaktan bıktım. Kurtulup ''Ohh.. be! '' demek istiyorum artık.. Bu durumdan kurtulduğumda bana huzur veren şeylere yönelmek istiyorum,bana keyif veren,beni ben yapan...
   Fark ediyorum ki bir buçuk yıldır hep aynı psikolojideyim genel olarak,belli periyotlar halinde hep aynı bunalımdayım ve hep aynı yerde sayıyorum. Bundan sıyrılmak istiyorum bir an önce.. Eğer yapabilirsem tanıdığım herkesle bir kutlama yapacağım. Kurtuluş kutlaması gibi bir şey.. Ve sonrasında aslında hayatıma nasıl yön vermem gerektiğine odaklanacağım. Çok büyük hayallerim zaten yok,sadece bir şekilde bir yola sokup artık ''Bu benim hayatım işte..'' dediğim bir hayatım olsun istiyorum.. Olacak mı? Eminim olacak,sadece ne zaman onu bilemiyorum şuan.
   Tek isteğim en iyi ihtimalin gerçekleşmesi ve bir an önce olması..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder