19 Temmuz 2012 Perşembe

Fortçu ?

 Neyi yazasım varsa onu yazıcam diye karar almıştım een başta..

 Bu iğrençlikten, bu adilikten ne zaman kurtulabilecek acaba bu şehir,bu ülke,ya da dünyanın her neresinde varsa artık.. Hoop herkes herkesin üstünde 'fırsat bu fırsat' deyip yaşına başına bakmadan ellemeye,pörsümüş olduğuna emin olduğum bir taraflarını sürtmeye kalkışan adamlar ne zaman bir silkelenip kendinize geleceksiniz! Oturuyorsa da koluna artık yapacak bir şey yok modunda amcalar var etrafta oldum olası.. Allah vere o otobüsten inip ailesine karısına kızına gidiyordur hiç birşey yokmuş gibi.

 O kadar olağan olmuş ki artık böyle tipler ve yaptıkları.Yani sanki yandaki adama onu şikayet etsen o da tepki vermeyecek ki burası sözde gayet modern bir şehir.Normalde erkeğin bazı açılardan daha üstün olmasından şikayetçi biri değilim. %100 eşit değiliz bana göre,ki bu çok başka bir konu ama böyle adamların o an aletini kesip ağzına sokasım gelmiyor değil..


2 yorum:

  1. cidden tacizciler normal karşılanır oldu, çünkü türkiyede yaşayıp da sözlü, elle vs. tacize uğramayan kadın yok neredeyse. öyle bir sapıtmışlar ki artık.
    diri diri yakıp izlerdim ben keyifle elimden gelseydi eğer o yaratıkları...
    bu arada google friend connect gadgetını eklersen takip edeyim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle bir durum var. Baya baya normal bir şeymiş gibi ne yazık ki..
      Farkında bile değilmişim ekli olmadığının :) Ekledim teşekkürler

      Sil