28 Temmuz 2012 Cumartesi

Mast.

  Bazen gözleriniz açıktır ama dalmış gitmiş olursunuz ya etrafı görmeden.. Aynen o şekle girmişim farkında olmadan. Hangi ara elimi oraya götürdüğümü bilmeden elim malum yerde. Önümde yine kitaplar,görenlerin öh! ansiklopedilerden kalın be bunlar diyeceği tarzda kitaplar. Öyle dalmışım ki. Aklımda eskide kalmış hisler,heyecanlar,hazlar..

  Özlediğim şey asla kişiler değil geçmişte kalan. Sadece yaşanılan o anlar. Tatmin olamıyor muyum? Yo oluyorum bir şekilde ama sanırım şu kendi parmaklarımdan bıkkınlık geldi.

  Bir de,hep denir ya,erkeğin beyni aletinde filan diye. Kim demişse sallamış bence. Ya da benim beynim bazen erkeğinki gibi bir yapıya bürünüyor bilemedim. Bazen öyle hayaller kuruyorum ki, sözde buraya içimi dökmek için yazıyorum ama,buraya bile yazamam yani. O derece şeyler..


    Şanslıyım ki benim minik hiç böyle terbiyesizlik yapıp da izlemiyor,mışıl mışıl uyuyor :p

3 yorum:

  1. unutmaya da hatırlamaya da çalışmanın bir yolu olsa gerek..istemsiz

    YanıtlaSil
  2. Bazen bu iki yönü birbirinden ayırmak gerekebiliyor.
    Belki 2 blog bunu çözebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki garip oluyordur bir öyle konular bir böyle konular ama o an ne düşünüyorsa onu yazıp çıkmak istiyor insan,hmm bunu şuna şunu buna yazıyım diye düşünmektense.. Belki de tembellik :p

      Sil